Skip to main content
Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης

Service Ηλεκτρονικών Υπολογιστών

Η Compusystem αναλαμβάνει την ανάλυση αναγκών, παραμετροποίηση, εγκατάσταση λογισμικού και εξοπλισμού, την εκπαίδευση των χρηστών του συστήματος. Αναλαμβάνει την προληπτική και την επανορθωτική συντήρηση των μηχανογραφικών συστημάτων.

Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης είναι υπεύθυνο για την απάντηση σε απορίες πελατών και χορήγηση συμβουλών σχετικών με την Μηχανογραφική Οργάνωση. Παρέχει service και υποστήριξη on-line στις εγκαταστάσεις του πελάτη, και στις εγκαταστάσεις της εταιρείας. Για επίλυση σοβαρών βλαβών διαθέτει τον απαραίτητο εξοπλισμό και περιφερειακά συστήματα για την αποκατάσταση της βλάβης.

Service Ταμειακών Μηχανων

Η εταιρία μας έχει την εξουσιοδότηση και την δυνατότητα για άμεσο service στα περισσότερα μοντέλα ταμειακών μηχανών της αγοράς.

Είμαστε επίσημα εξουσιοδοτημένοι τεχνικοί από τους αντιπροσώπους ταμειακών μηχανών και το Υπουργείο Οικονομικών και παρέχουμε σοβαρό και υπεύθυνο service.

Αναλαμβάνουμε οποιαδήποτε εργασία έχει σχέση με τις ήδη εγκατεστημένες ταμειακές μηχανές στο κατάστημά σας, όπως: Ανάγνωση ή αλλαγή φορολογικής μνήμης, προγραμματισμό, αλλαγή στοιχείων, διόρθωση ημερομηνίας και ώρας, αλλαγή μπαταρίας και να σας εφοδιάσουμε με γνήσια αναλώσιμα υλικά.

Προσοχή! Η δυνατότητα εγγραφής όλων των παλαιών ταμειακών (Που έχουν πάρει άδεια μέχρι το 2003) είναι περίπου 2550 Ζ και όλων των νέων ταμειακών (άδειες μετά το 2003), 1800 Ζ. Ελέγξτε τον αύξοντα αριθμό των Ζ πού έχετε εκδώσει μέχρι σήμερα και ενημερώστε μας πριν εκδώσετε το τελευταίο).

Service Εκτυπωτικών & Φωτοτυπικών

Η εταιρεία μας αναλαμβάνει τον έλεγχο και επισκευή των εκτυπωτικών και φωτοτυπικών μηχανημάτων της επιχείρησης σας.

Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

Πάντα ένας μέλος της εταιρίας μας είναι εδώ για να σας εξυπηρετήσει και να απαντήσει σε όλες τις απορίες σας, δίνοντας άμεσα λύση στο πρόβλημά σας.

Το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών δέχεται τις κλήσεις των πελατών και εξασφαλίζει τη γρήγορη απάντηση σε κάθε τιθέμενο πρόβλημα. Κάθε κλήση πελάτη καταγράφεται και παρακολουθείται μηχανογραφικά. Αναλαμβάνει το συντονισμό της εξυπηρέτησης των κλήσεων προωθώντας τα μηνύματα στο Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης.